مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 20:322022-03-27اقتصادي

راه اندازی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان های استان قزوین


راه اندازی نمایشگاه های عرضه محصولات و مایحتاج اولیه مردم نباید فقط به شهر قزوین محدود شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین یکشنبه در کارگروه مشترک تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین که در سالن شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان راه اندازی نمایشگاه عرضه محصولات می تواند نقش مهمی در تنظیم بازار ایفا کند.

وی افزود: راه اندازی نمایشگاه های عرضه محصولات و مایحتاج اولیه مردم نباید فقط به شهر قزوین محدود شود بلکه باید تلاش شود تا با راه اندازی این نمایشگاه در سراسر استان و شهرستان های دیگر قیمت در بازار سراسر استان تنظیم شود.

استاندار قزوین عرضه اینترنتی محصولات و راه اندازی بازارهای اینترنتی را یکی دیگر از راه های کنترل بازار دانسته و عنوان کرد: عرضه اینترنتی محصولات باعث تسهیل در تهیه کالا برای مردم نیز خواهد شد.

اعلایی بیان کرد: از همه ظرفیت ها باید برای تأمین مایحتاج اولیه مردم استفاده کرد تا مردم در این حوزه نیز مشکل جدی نداشته باشند.

وی استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان را نیز برای تأمین کالاهای مورد نیاز مردم مناسب دانسته و ادامه داد: باید از همه ظرفیت ها برای تحقق شعار سال استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان های استان قزوین

راه اندازی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان های استان قزوین