مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 20:272022-03-27اقتصادي

کشته شدن 400 مسافر ریشه یابی شود


عزت الله ضرغامی کشته شدن 400 گردشگر و مسافر در عرض یک هفته را بسیار دردآور دانست و تاکید کرد: این موضوع باید ریشه یابی شود تا با همکاری دستگاه ها و فرهنگ سازی برای مردم به سمت کاهش تلفات برویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تاکید کرد: گردشگری باید سالم ترین و ارزان ترین تفریح مردم باشد.

مردم حق دارند از هر جای دیدنی در کشورشان با قیمت ارزان و با سهولت و دریافت خدمات مناسب بازدید کنند.

گفته بودم سونامی سفر راه می افتد او اظهار کرد: این یک واقعیت است که امکانات اقامتی مناسب برای جمعیتی که به خصوص در یک مقطع خاص سال مثل تعطیلات نوروز همه با هم می خواهند به سفر بروند، فراهم نیست.

من در بازدیدهایی که از استان ها داشتم، در دومین روز عید اعلام کردم مراکز اقامتی رسمی پُر شده است و این هشداری بود به مردم که اگر قصد سفر دارند، حتما محل اقامت خود را از طریق رزرو آنلاین یا تلفنی هماهنگ کنند تا با مراجعه حضوری دچار مشکل نشوند.

او اضافه کرد: این که گفتم مراکز اقامتی پُر شده است، به این معنا نیست که هیچ گونه امکان اقامتی در استان ها وجود ندارد؛ چرا که همکاران ما در استان ها و استانداران تلاش شبانه روزی کردند و از امکانات جایگزین استفاده کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 400 مسافر ریشه یابی شود

کشته شدن 400 مسافر ریشه یابی شود