مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 20:122022-03-27پزشكي

زنگ خطر پیک هفتم کرونا در بوشهر به صدا درآمد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از وضعیت نگران کننده شیوع بیماری کرونا در استان خبر داد و گفت: روند بستری بیماران در بخش کرونایی بیمارستان های استان بوشهر صعودی شد و از 49 نفر با افزایش 20 درصدی به 59 بیمار رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حسن ملکی زاده عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در اواخر اسفند روند شیوع بیماری کرونا مهار شد اظهار داشت: تعداد بیماران بستری در بخش کرونایی از 270 نفر در بهمن ماه در اسفند ماه روند نزولی گرفت و 49 نفر رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به اینکه بی توجهی به شیوه نامه بهداشتی زمینه شیوع بیماری کرونا افزایش می دهد افزود: با آغاز سفرهای نوروزی و ساده انگاری در برابر دستورالعمل بهداشتی شاهد افزایش بیماران بستری در بخش کرونایی بیمارستان های استان هستیم.

وی از به صدا درآمدن زنگ خطر پیک هفتم کرونا در استان خبر داد و بیان کرد: بدون شک با  افزایش دورهمی ها، تجمع ها و ساده انگاری موارد بهداشتی پیک هفتم کرونا محقق می شود که اکنون با افزایشی شدن روند بستری ها زنگ خطر پیک هفتم کرونا به صدا در آمده است.

ملکی زاده به وضعیت نگران کننده شیوع بیماری کرونا در استان پرداخت و خاطر نشان کرد: روند بستری بیماران در بخش کرونایی بیمارستان های استان بوشهر صعودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر پیک هفتم کرونا در بوشهر به صدا درآمد

زنگ خطر پیک هفتم کرونا در بوشهر به صدا درآمد