مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 19:422022-03-27سياسي

راهیان نور «جهاد تبیین» است


سردار باقری با اشاره به اینکه مردم در یادمان های شهدا می بینند که چگونه یک ملت با دست خالی از سرزمین، حیثیت و اعتقادات خود دفاع می کند، گفت: از این جهت راهیان نور می تواند «جهاد تبیین» محسوب شود.

- ایسنا/خوزستان سردار باقری با اشاره به اینکه مردم در یادمان های شهدا می بینند که چگونه یک ملت با دست خالی از سرزمین، حیثیت و اعتقادات خود دفاع می کند، گفت: از این جهت راهیان نور می تواند جهاد تبیین محسوب شود.

سردار سرلشکر محمد باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح امروز، 7 فروردین با حضور در یادمان شهید حسن باقری در گفت وگویی تلویزیونی، اظهار کرد: این یادمان در نزدیکی خط مقدم قرار دارد و از اماکنی همچون بیمارستان و رختشورخانه برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: مردم در این یادمان ها می بینند که چگونه یک ملت با دست خالی از سرزمین، حیثیت و اعتقادات خود دفاع می کند؛ از این جهت راهیان نور می تواند جهاد تبیین محسوب شود.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: همه شهیدان جایگاه والا و برجسته ای دارند و باید آن ها را کشف کرد؛ البته قصدی نیست که بگوییم شهیدی از دیگری برتری دارد؛ اما شهید باقری ویژگی های خاص خود را داشت که ملت عزیز ما قدری از آن را شنیده اند و درک کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان نور «جهاد تبیین» است

راهیان نور «جهاد تبیین» است