مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 18:322022-03-27سياسي

تولید دانش بنیان، وظایف مردم و مسئولان


تفاوت عمده شعار سال 1401 با سال های قبل از آن، ورود به لایه بالاتر و جدید از رونق اقتصادی است، دانش بنیان شدن تولید منجر به ارتقاء کیفیت و بهره وری و تقویت روحیه خودباوری می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، تفاوت عمده شعار سال 1401 با سال های قبل از آن، ورود به لایه بالاتر و جدید از رونق اقتصادی است.

رهبر حکیم انقلاب در سخنرانی مهم ابتدای سال، ضمن رضایت از اهتمام دولت تازه نفس سیزدهم به حمایت و پشتیبانی از تولید و توصیه به استمرار آن، تمرکز مسئولین و آحاد مردم را به دانش بنیان شدن تولید معطوف نمودند.

دانش بنیان شدن تولید منجر به ارتقاء کیفیت و بهره وری، تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی، رونق نوآوری و کارآفرینی، کاهش هزینه و افزایش سطح رضایت مردم از کیفیت محصولات و رقابت پذیر شدن آن ها می شود.

به عنوان مثال یکی از مسائلی که در کشور ما به عنوان یک ظرفیت بزرگ شناخته می شود اما تاکنون بهره لازم از آن برده نشده است، تعداد دانش آموختگان تحصیلات تکمیلی در کشور است که متاسفانه در شغلی غیر از رشته تخصصی خود مشغول به کار هستند.

براستی چرا باید یک جوان، بهترین و سرزنده ترین سال های عمر خود را صرف مطالعه و تحصیل در رشته ای کند و بعد از سال ها تلاش، مشغول به کاری شود که هیچ تناسبی با تحصیلات او ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید دانش بنیان، وظایف مردم و مسئولان

تولید دانش بنیان، وظایف مردم و مسئولان