مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 18:122022-03-27سياسي

آزادی 190 زندانی غیرعمدمالی در یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری عصر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اهمیت فعالیت ستاد دیه استان در سال گذشته، اظهار کرد: به همت ستاد دیه استان یزد و با مشارکت خیرین و نیکوکاران استان تعداد 190 محکوم مالی جرائم غیر عمد در سال 1400 از زندانهای استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند .

وی  با تاکید بر نقش پر رنگ گذشت شکات در آزادی محکومین مالی افزود: بیش از دو سوم از مبلغ کل بدهی های مددجویان از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ گردیده و در بسیاری از پرونده ها شکات خود مانند خیرین عمل کرده و به آزادی محکومین مالی جرائم غیر عمد کمک شایانی کردند.

رییس کل دادگستری استان یزد گفت: بدهی این مددجویان مبلغ 750 میلیارد و 979 میلیون ریال بود که مبلغ 589 میلیارد و 150 میلیون ریال توسط اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ گردیده  و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ 161 میلیارد و 829 میلیون ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این  190 نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم گردید.

دهشیری با تقدیر از زحمات بی وقفه کارکنان و اعضاء کمیته صلح و سازش این ستاد تصریح کرد: از این تعداد آزادی تعداد 39 مددجو با انجام مشاوره و اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 190 زندانی غیرعمدمالی در یزد

آزادی 190 زندانی غیرعمدمالی در یزد