مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 15:422022-03-27فرهنگي

چرا در هر نوروز درب فرهنگسرای آیینه اراک به روی مخاطبین و اهالی هنر بسته است؟


نایب رییس انجمن نمایش استان مرکزی گفت: چرا در هر نوروز درب فرهنگسرای آیینه به روی مخاطبین و اهالی هنر بسته است؟ - ایسنا/مرکزی نایب رییس انجمن نمایش استان مرکزی گفت: چرا در هر نوروز درب فرهنگسرای آیینه به روی مخاطبین و اهالی هنر بسته است؟ رضا یونسفرد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: چندین سال است که شاهد تعطیلی فرهنگسرای آیینه در 14 روز نخست فروردین هستیم و برای اجرای کارهای هنری با شهرداری همکاری داریم، چرا درب خانه اهالی فرهنگ بر روی مخاطبین خود بسته است؟ وی افزود: اینکه فکر کنیم در تعطیلات نوروز میزان استقبال مردم از اجراهای هنری کم است، تفکر اشتباهی است.

در حال حاضر یک نمایش به کارگردانی میثم سرآبادانی در شهرستان تفرش بر روی صحنه است و از نخستین روز اجرا، با استقبال وسیعی روبرو شده است.

یونسفرد ادامه داد: چندین سال است که برای روز ملی هنرهای نمایشی و روز جهانی تئاتر در شهر اراک هیچ برنامه ای پیش بینی نمی شود، چراکه این فضا در اختیار هنرمندان اراک نیست.

من به عنوان مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهر اراک از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلایه مندم، چرا ما هنرمندان اراک از فرصت اجرا در تعطیلات نوروزی بی بهره ایم درحالی که فرهنگسرای آیینه می تواند یک تفریح گاه مناسب برای مردم و دوستداران هنر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا در هر نوروز درب فرهنگسرای آیینه اراک به روی مخاطبین و اهالی هنر بسته است؟

چرا در هر نوروز درب فرهنگسرای آیینه اراک به روی مخاطبین و اهالی هنر بسته است؟