مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 15:372022-03-27فناوري

سرقت پیچ ها علت سقوط دکل مخابراتی در زاهدان بوده است


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: سرقت پیچ ها و وزش باد علت اصلی سقوط دکل مخابراتی در خیابان «پهلوانی» زاهدان بوده است.

- زاهدان- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: سرقت پیچ ها و وزش باد علت اصلی سقوط دکل مخابراتی در خیابان پهلوانی زاهدان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نیک محمد بلوچزهی اظهار داشت: این دکل مخابراتی توسط پیمانکار شرکت ایرانسل در چند روز گذشته در خیابان پهلوانی زاهدان نصب شده بود و پیمانکار در حال تهیه فنس بوده که متأسفانه یک نفر با سرقت پیچ های دکل و همچنین وزش باد باعث سقوط آن می شود.

وی ادامه داد: در همان لحظات نخست سقوط دکل مخابراتی با مدیر شرکت مربوطه در سیستان و بلوچستان تماس گرفته شد تا اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: نماینده شرکت ایرانسل در استان با معاون عمرانی فرماندار زاهدان در رابطه با سقوط دکل مخابراتی این شرکت نشست تخصصی برگزار کرده است.

وی تصریح کرد: درصدد بودیم تا در همان لحظات نخست که دکل بر روی منزل مسکونی سقوط کرده را جمع آوری کنیم اما صاحب این منزل مسکونی اجازه چنین کاری را نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت پیچ ها علت سقوط دکل مخابراتی در زاهدان بوده است

سرقت پیچ ها علت سقوط دکل مخابراتی در زاهدان بوده است