مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 15:222022-03-27اقتصادي

راهنمای خرید فرش 1500 شانه برای جهیزیه عروس


فرش یکی از اصلی ترین کالاهایی است که باید برای جهیزیه عروس خریداری شود که در دکوراسیون و چیدمان منزل هر نوعروسی حرف اول را می زند.

- فرش معمولا اولین کالایی است که خریداری می شود تا رنگ سایر وسایل جهیزیه مانند مبل، پرده یا ست آینه و کنسول را بتوان با آن هماهنگ کرد.

به همین علت، باید در هنگام خرید فرش جهیزیه اطلاعات کافی داشته باشید.

سوال مهمی که هنگام خرید فرش برای جهیزیه عروس مطرح است این است که فرش دستباف بخریم یا فرش ماشینی؟ هرچند در گذشته فرش دستباف به علت اصالت و دوام بیشتر برای خرید جهیزیه ضروری بود اما امروزه با توجه به کیفیت بالای فرش های ماشینی، تنوع رنگ و از همه مهمتر قیمت مقرون به صرفه تر، خرید انواع مدل های فرش ماشینی با تراکم بالا نظیر فرش 1500 شانه برای جهیزیه عروس مورد استقبال قرار گرفته است.

  راهنمای انتخاب مدل فرش جهیزیه   از آنجاییکه فرش های ماشینی دارای مدل های بسیار متنوعی از فرش سنتی گرفته تا مدرن و فانتزی هستند، بهتر است پیش از خرید فرش، تمامی وسایل جهیزیه خود و سبک دکوراسیون تان را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، استفاده کردن از یک مبلمان استیل در کنار فرش مدرن یا فانتزی جلوه زیبایی ندارد به علاوه یک فرش دستباف گونه یا ابریشم گونه با طرح های اسلیمی ایرانی در کنار مبلمان فانتزی مدرن نمی تواند ترکیب منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای خرید فرش 1500 شانه برای جهیزیه عروس

راهنمای خرید فرش 1500 شانه برای جهیزیه عروس