مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 15:172022-03-27سياسي

لزوم توسعه گردشگری آبی در گلستان/ فرایند ثبت دیوار تاریخی تسریع شود


استاندار گلستان با بیان این که توسعه گردشگری آبی نیاز استان، گفت: ساماندهی طولانی ترین اثر تاریخی کشور و همچنین پیگیری و تسریع فرآیند ثبت جهانی آن مطالبه و تقاضای جدی گلستان است.

- ، علی محمد زنگانه بعدازظهر یکشنبه در جلسه با دکتر طاهره قیومی، مشاور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهارکرد: گردشگری اولویت نخست استان است و توسعه گلستان حتماً با رونق گردشگری رقم خواهد خورد.

استاندار گلستان افزود: در خصوص مباحث جزیره آشوراده رییس جمهور در سفر به استان دستورات مهمی را صادر کردند که عمده آن ها در حوزه گردشگری است و باید با مشارکت سایر دستگاه ها این دستورات اجرایی شود و حتماً اجرای این طرح را تا رسیدن به مرحله عملیاتی پیگیری خواهیم کرد.

وی بیان کرد: دیوار بزرگ گرگان یکی از آثار فاخر استان است احیا و ساماندهی طولانی ترین اثر تاریخی کشور و همچنین پیگیری و تسریع فرآیند ثبت جهانی آن مطالبه و تقاضای جدی استان است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان و سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان هم در این جلسه بیان کرد: تاکنون 600 مورد بازرسی و بازدید از تاسیسات گردشگری و خدمات رسان به مسافران و گردشگران در استان اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توسعه گردشگری آبی در گلستان/ فرایند ثبت دیوار تاریخی تسریع شود

لزوم توسعه گردشگری آبی در گلستان/ فرایند ثبت دیوار تاریخی تسریع شود