مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 15:122022-03-27اجتماعي

180 زائر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنوب اعزام شدند


جانشین فرمانده مقاومت بسیج ارومیه گفت: 180 زائر خواهر در قالب سومین کاروان راهیان نور از ارومیه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

- ، سرهنگ صفر باباپور ظهر یکشنبه در آیین اعزام کاروان های راهیان نور، افزود: 180 زائر خواهر در قالب سومین کاروان راهیان نور از ارومیه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی ادامه داد: از شهرستان ارومیه در مجموع 520 زائر با اتوبوس و 100 زائر نیز با خودروی شخصی به این مناطق اعزام شدند.

باباپور افزود: اعزام کاروان های راهیان نور از سیزدهم اسفند شروع شده و تا سیزدهم فروردین ماه ادامه خواهد داشت که زائران سرزمین نور از مناطق عملیاتی اروند کنار، شلمچه طلاییه، دهلاویه، هویزه و دو کوهه بازدید می کنند.

همچنین امروز یکشنبه دومین کاروان راهیان نور از شهرستان تکاب امروز در قالب 41 نفر از بسیجیان خواهر ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب به منظور زیارت 5 روزه مشهد الشهدا و آشنایی با مناطق عملیاتی جنوب کشور عازم این منطقه شدند.

استقبال نوجوانان از پیوستن به کاروانهای اردوی راهیان نور و ذوق و شوق آنان برای زیارت مشهد الشهدای ایران عزیز و آشنایی با مناطق عملیاتی و جانفشانی های فرزندان این مرز و بوم از اهداف اعزام این کاروان هاست که الحمد الله جوانان شهرستان عاشقانه راهی این سرزمین های نور می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

180 زائر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنوب اعزام شدند

180 زائر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنوب اعزام شدند