مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 14:572022-03-27سياسي

منابع نخستین طرح کتاب خوان ماه در قرن جدید معرفی شد


منابع طرح کتاب خوان ماه فروردین 1401 با هدف تبیین منویات رهبر معظّم انقلاب برای ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه و ارتقای فضائل اخلاقی و فرهنگ عمومی در سطح کشور معرفی شد.

- ، منابع طرح کتاب خوان ماه فروردین 1401 با هدف تبیین منویات رهبر معظّم انقلاب برای ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه، دسترسی همگانی به کتاب، لزوم معرفی کتاب های مفید برای پرورش فکری آحاد مختلف مردم جامعه و همچنین ارتقای فضائل اخلاقی و فرهنگ عمومی از طریق مطالعه کتاب های مفید و فاخر، در سطح کشور معرفی شد.

کتاب کلاس اخلاق: مجموعه گفتارهای اخلاقی از عالم ربانی حضرت آیت الله مجتهدی تهرانی (ره) ، نوشته احمد مجتهدی تهرانی است که توسط انتشارات کتابستان معرفت با 360 صفحه منتشر شده است که در این طرح است.

اخلاق پس از اعتقادات دومین مبحث مهم در معارف اسلامی است که امروزه با بحث سبک زندگی و آرامش و زندگی موفق نیز ارتباط تنگاتنگی پیدا کرده است.

در کتابِ کلاس اخلاق که گزیده ای است از فرمایشات عالم روشن ضمیر و معلّم اخلاق، مدرّس دلسوز و مردمی مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی، مخاطب از آنچه که روحش را آزار می دهد و نمی تواند آن را به پرواز درآورد، رها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع نخستین طرح کتاب خوان ماه در قرن جدید معرفی شد

منابع نخستین طرح کتاب خوان ماه در قرن جدید معرفی شد