مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 14:522022-03-27فرهنگي

پیکر شِف فرانسوا حسین در بهشت زهرا (س) آرام گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شف فرانسوا حسین روز 25 اسفند گذشته و در 62 سالگی در طرقبه مشهد دار فانی را وداع گفت و امروز - یکشنبه هفتم فروردین با حضور دوستان، - پیکر زنده یاد فرانسوا حسین بازیگر فرانسوی مسلمان سریال های تلویزیونی ایرانی که با ایفای نقش های موثر و محوری در این مجموعه ها توانسته بود در جمع هنرمندان داخلی جایگاهی ارزشمند و محبوبیت خاصی به دست آورد در بهشت زهرا (س) تشییع و در جایگاه ابدیش آرام گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شف فرانسوا حسین روز 25 اسفند گذشته و در 62 سالگی در طرقبه مشهد دار فانی را وداع گفت و امروز - یکشنبه هفتم فروردین با حضور دوستان، خانواده و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در قطعه 307 بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

این هنرمند فقید در سال های اخیر موفق به ایفای نقش در چند سریال تلویزیونی و نمایش خانگی از شبکه های صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران شده بود که آثار وی در آرشیو این رسانه ماندگار و یادگار خواهند ماند.

مرحوم فرانسوا دنی یل ریموند اوزوات معروف به فرانسوا حسین اولین تجربه ایفای نقش در سریال های ایرانی را با مهران مدیری به عنوان سرآشپز با نقش کوتاهی در سریال دراکولا از سر گذراند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شِف فرانسوا حسین در بهشت زهرا (س) آرام گرفت

پیکر شِف فرانسوا حسین در بهشت زهرا (س) آرام گرفت