مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 14:372022-03-27اجتماعي

اسکان 137 هزار و 200 نفر در مدارس اصفهان / همه شهرها پذیرش دارند


رییس امور رفاهی و پشتیبانی آموزش وپرورش اصفهان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 137 هزار و 200 نفر در مدارس استان اصفهان اسکان یافته اند.

- با اشاره به آخرین وضعیت اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان اصفهان اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 137 هزار و 200 نفر در مدارس استان اصفهان اسکان یافته اند.

وی با بیان اینکه 6 هزار و 500 کلاس درس در استان اصفهان پذیرای مسافران نوروزی است، ابراز داشت: تاکنون هیچ مسافری برای اسکان در مدارس با مشکل مواجه نشده است و ظرفیت مورد نیاز برای پذیرش مسافران وجود داشته است.

نگاه اقتصادی به اسکان مسافران در مدارس نداریم رییس امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش اصفهان با تاکید بر اینکه برای اسکان مسافران در مدارس نگاه اقتصادی نداریم، گفت: به جرأت می توان گفت هزینه دریافتی از فرهنگیان و دیگر اقشار در مدارس کمتر از هزینه پارکینگ خودروها است.

وی با اشاره به اینکه در ابتدا 200 مدرسه برای استان فرهنگیان در شهر اصفهان تجهیز و آماده شده بود، افزود: با توجه به حجم بالای ورود مسافران به اصفهان در روز اول عید به مرور مدارس بیشتری تجهیز شده و تا امروز به 330 مدرسه در 6 ناحیه شهر اصفهان رسیده است.

عابدی با بیان اینکه هم اکنون ظرفیت همه این مدارس در شهر اصفهان تکمیل شده، ابراز داشت: احتمالاً برای پذیرش مسافران ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان 137 هزار و 200 نفر در مدارس اصفهان / همه شهرها پذیرش دارند

اسکان 137 هزار و 200 نفر در مدارس اصفهان / همه شهرها پذیرش دارند