مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 13:422022-03-27سياسي

ایجاد ناحیه صنعتی در قاهان درحال بررسی است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: در حال حاضر دو درخواست جهت توسعه ناحیه صنعتی دستجرد و ایجاد ناحیه صنعتی قاهان وجود دارد که پس از بررسی های لازم و با توجه به مزیت های نسبی منطقه در بخش گردشگری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید رضا موسوی مشکینی در دیدار با شهردار و رییس شورای شهر دستجرد قم گفت: بخش خلجستان دارای ظرفیت های بسیار ارزشمند زیست محیطی بوده و گونه های متنوع گیاهی و جانوری در منطقه شکار ممنوع قاهان و کهندان وجود دارند.

  وی با بیان اینکه بخش خلجستان به عنوان یکی از قطب های گردشگری استان مطرح است، اظهار داشت: در ناحیه صنعتی دستجرد دو واحد آلاینده تولید و تغلیظ قیر وجود داشت که به دلیل شکایت های مردمی و توریستی بودن منطقه، این دو واحد با پیگیری های اداره کل محیط زیست به شهرک صنعتی محمودآباد منتقل شده و سیستم تولید آنها نیز بهبود یافت.

  مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در ادامه افزود: در حال حاضر دو درخواست جهت توسعه ناحیه صنعتی دستجرد و ایجاد ناحیه صنعتی قاهان وجود دارد که پس از بررسی های کارشناسی لازم و با توجه به مزیت های نسبی منطقه در بخش گردشگری، پاسخ این استعلامات داده خواهد شد.

  وی وجود برخی اشکالات و نواقص در سایت دفع پسماند بخش خلجستان و شهرد دستجرد را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: باید با برنامه ریزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد ناحیه صنعتی در قاهان درحال بررسی است

ایجاد ناحیه صنعتی در قاهان درحال بررسی است