مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 12:572022-03-27سياسي

تجدید میثاق وزیر ارشاد با شهدای سرزمین لاله های سرخ


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین روز سفر به استان خوزستان ضمن حضور و ادای احترام به گلزار شهدای اهواز و مزار شهید علی هاشمی از کتابخانه مرکزی و پروژه خانه هنرمندان اهواز بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین روز سفر به استان خوزستان، با حضور در گلزار شهدای اهواز ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای این استان با حضور بر مزار فرمانده دلاور قرارگاه نصرت، سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، به مقام شامخ این سردار بزرگ جنگ ادای احترام کرد.

شهید علی هاشمی، فرمانده دلاور قرارگاه نصرت متولد 10 دی 1340 در اهواز  بود و در تاریخ 4 تیر 1367 در جزیره مجنون به شهادت رسید.

وزیر ارشاد در ادامه برنامه های سفرش با حضور در کتابخانه مرکزی اهواز و پروژه نیمه تمام خانه هنرمندان، ضمن بازدید در جریان آخرین اقدامات انجام شده در خصوص بهسازی و پایان این پروژه فرهنگی هنری قرار گرفت.

پروژه احداث خانه هنرمندان اهواز از سال 1393 آغاز شده و 6 هزار متر مربع زیربنا دارد.

این پروژه در 6 طبقه با احتساب زیرزمین احداث شده و دارای 6 سالن تخصصی با گنجایش هر سالن 100 نفر برای برگزاری برنامه های تئاتر، موسیقی، سینما، هنرهای تجسمی، شعر، مطبوعات،گالری، سالن انتظار، کلاس و کارگاه های آموزشی، بخش مدیریت، تریا و سایر فضاهای خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید میثاق وزیر ارشاد با شهدای سرزمین لاله های سرخ

تجدید میثاق وزیر ارشاد با شهدای سرزمین لاله های سرخ