مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 12:522022-03-27سياسي

نوروز فرصت مناسبی برای حضور گردشگران در تهران است


رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران بر لزوم استفاده از ظرفیت نوروز جهت جذب گردشگر برای شهر تهران تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، سید احمد علوی، عضو شورای شهر تهران و رییس کمیته گردشگری این شورا با حضور در مجموعه برج میلاد، از جشنواره نوروزی و همچنین بخش های مختلف این مجموعه گردشگری  بازدید کرد.

علوی ضمن تقدیر از مدیریت برج میلاد برای اجرای برنامه های متنوع و شاد برای ایام نوروز، گفت: امروز بسیار خوشحالیم که بعد از چندین ماه مجموعه برج میلاد میزبان گردشگران است و این مجموعه دوباره فعالیت های گردشگری و فرهنگی خود را پس از 2 سال سخت محدودیت های کرونایی، شروع کرده و امروز به مقصد گردشگری مسافران تبدیل شده است.

وی ضمن تقدیر از عملکرد مدیران و کارکنان مجموعه برج میلاد، ادامه داد: استقبال گردشگران از مجموعه هایی همچون برج میلاد، اراضی عباس آباد، دریاچه شهدای خلیج فارس نشان می دهد که گردشگری پایتخت هنوز جای کار دارد و باید برای سال های آینده برنامه ریزی های گسترده تری برای میزبانی از مسافران نوروزی پایتخت کرد.

رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران با اشاره به ازدحام و صف طولانی گردشگران در برج میلاد، گفت: امکانات این مجموعه مانند آسانسور و سایر تجهیزات جهت بازدید همزمان این مقدار گردشگر نیست و خود برج هم دارای ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروز فرصت مناسبی برای حضور گردشگران در تهران است

نوروز فرصت مناسبی برای حضور گردشگران در تهران است