مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 12:472022-03-27حوادث

کشف 5 میلیارد تومانی کالای قاچاق


جانشین پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف 5 میلیارد تومانی کالای قاچاق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، جانشین پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 177236 هزار قلم قاشق و چنگال خبر داد.

سرهنگ علی اصغر محمودیان در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: در پی اقدامات پیش دستانه کسب اطلاع شد افرادی در محدوده باقرشهر با استفاده از مدارک گمرکی تکراری اقدام به قاچاق و دپوی لوازم آشپزخانه ( قاشق و چنگال ) کرده که موضوع در دستور کار عملیاتی قرار گرفت و طی 48 ساعت گذشته محل در رصد اطلاعاتی و عملیاتی نامحسوس واقع شد.

وی ادامه داد: در نهایت با هماهنگی قضایی و انتظامی، مامورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در عملیاتی از محل بازدید کرده و ضمن بازرسی از خودروها و محوطه انبار مقادیری انبوهی شامل 177236 قلم انواع قاشق و چنگال خارجی مشاهده شد که در بررسی اولیه مشخص گردید اسناد ارائه شده با کالاهای موجود مطابقت نداشته و مالک کالاها نیز در محل حاضر نشد.

سرهنگ محمدیان خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات و بررسی محتویات کارتن ها مشخص گردید مارک درج شده بر روی کارتن ها با محتویات داخل آن ها مطابقت ندارد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی در جهت شناسایی انبار دوم و مالک اصلی کالاها کماکان توسط کارآگاهان این پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 5 میلیارد تومانی کالای قاچاق

کشف 5 میلیارد تومانی کالای قاچاق