مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 12:272022-03-27سياسي

نمی توان گفت که در چالوس و هراز اتفاقی نمی افتد


معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: نمی توان گفت که در هراز و چالوس اتفاقی نمی افتد اما بهترین راهکار برای ایمن سازی محورهای کوهستانی این چنینی، - ساختن محور جایگزین است.

رضا اکبری در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با وجود تعطیلی هفتگی محور هراز و چالوس برای ایمن سازی و اصلاح نقاط آسیب دیده آیا تضمینی برای اینکه در ایام نوروز یا هفته ها و ماه های آتی اتفاق مشابه یا جدیدی در این محورها رخ ندهد، وجود دارد؟ اظهار کرد: هیچ کسی نمی تواند بگوید هیچ اتفاقی در جاده چالوس و هراز پس از اجرای عملیات کارگاه جاده ای که قبل از عید انجام شد، نمی افتد چرا که مانند بسیاری از جاده های کوهستانی در جاده هراز ترانشه های باز زیادی وجود دارد که در معرض هوازدگی قرار می گیرد و ریزش سنگ در هر مقطعی ممکن است اتفاق بیفتد.

وی افزود: تنها جاده هزار و چالوس نیست که اتفاقات زیادی در فصل بارندگی برای آن می افتد و بیش از 120 گردنه کوهستانی در همه استان ها داریم و حتی آزادراه تهران – شمال که به تازگی افتتاح شده حوادث متعددی از قبیل ریزش سنگ در سال گذشته برای آن اتفاق افتاد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: ایمن سازی محورهای کوهستانی روش های مختلف و البته نیاز به اعتبارات زیادی دارد اما برای محور چا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توان گفت که در چالوس و هراز اتفاقی نمی افتد

نمی توان گفت که در چالوس و هراز اتفاقی نمی افتد