مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 12:222022-03-27اجتماعي

هوایی بهاری و افزایش دما در هفته دوم تعطیلات نوروزی در مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: انتظار داریم برای هفته دوم تعطیلات نوروز 1401 شاهد هوایی بهاری و افزایش تدریجی دمای هوا باشیم که این افزایش دما در روزهای پایانی هفته به ویژه روز طبیعت محسوس تر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران امروز در گفت وگویی، اظهار کرد: بعد از روزهای بارانی و سرد روزهای نخست نوروز 1401، به تدریج جریانات پایدارتر شده روند گرم تر شدن هوا را شاهد بودیم.

وی افزود: انتظار داریم برای هفته دوم تعطیلات نوروز 1401 شاهد هوایی بهاری و افزایش تدریجی دمای هوا باشیم که این افزایش دما در روزهای پایانی هفته به ویژه روز طبیعت محسوس تر خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: روز یک‏ شنبه شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری هستیم که از شب با افزایش ابر در ارتفاعات غربی  احتمال بارش خفیف و پراکنده و وزش باد وجود خواهد داشت.

اسدی اضافه کرد: روز دوشنبه آسمان مازندران به صورت نیمه ابری در بعدازظهر و شب ابری با بارندگی (درارتفاعات مه‏ آلود با بارش پراکنده برف و باران) و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

وی با اشاره به کاهش ناپایداری آسمان مازندران و استقرار هوایی صاف از روز سه شنبه، تصریح کرد: روز چهارشنبه آسمان استان به صورت صاف تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوایی بهاری و افزایش دما در هفته دوم تعطیلات نوروزی در مازندران

هوایی بهاری و افزایش دما در هفته دوم تعطیلات نوروزی در مازندران