مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 12:072022-03-27سياسي

عضو کمیسیون آموزش مجلس: باید 400 هزار شرکت دانش بنیان در کشور ایجاد شود


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به حمایت رهبر انقلاب از شرکت های دانش بنیان طی سال های گذشته، گفت: ما در حال حاضر 7 هزار شرکت دانش بنیان در کشور داریم که این میزان باید به 400 هزار شرکت برسد.

- محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: تعیین شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب به معنای محدودیت شعار به آن سال نیست، بلکه به معنای آغازی برای اجرایی و عملیاتی شدن آن شعار است.

وی افزود: از سوی دیگر ممکن است به دلیل فراهم نیامدن زیرساخت ها در سال اول، شعار تمام و کمال اجرایی نشود اما این به معنای بی توجهی به شعار و یا مسأله دیگر نیست، بلکه باید زیرساخت ها برای تحقق و اجرای کامل شعار سال فراهم آید.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سال های گذشته نیز حمایت های خوبی از شرکت های دانش بنیان داشتند و امسال هم شعار سال مربوط به فعالیت های این شرکت ها است.

زاهدی خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر 7 هزار شرکت دانش بنیان در کشور داریم که این میزان باید به 400 هزار شرکت برسد.

وی افزود: باید موانع پیش پای شرکت های دانش بنیان برداشته شود تا آنها بتوانند محصولات خود را به کشور عرضه کنند و در حوزه صدور مجوزها برای شرکت ها نیز باید تسهیل صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون آموزش مجلس: باید 400 هزار شرکت دانش بنیان در کشور ایجاد شود

عضو کمیسیون آموزش مجلس: باید 400 هزار شرکت دانش بنیان در کشور ایجاد شود