مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 11:372022-03-27سياسي

اجرای سیستم های نوین آبیاری در جنوب کرمان بالاتر از میانگین کشوری


رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت:جنوب کرمان با توسعه کشت های گلخانه ای بعد از استان تهران دارای مقام دوم کشور و در زمینه اجرای سیستم های نوین آبیاری حداقل 10 تا 12 درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت:جنوب کرمان با توسعه کشت های گلخانه ای بعد از استان تهران دارای مقام دوم کشور و در زمینه اجرای سیستم های نوین آبیاری حداقل 10 تا 12 درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

  سعید برخوری رییس سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان در نشست با کارکنان سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به نامگذاری سال جدید از طرف رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید، دانش بنیان،اشتغال آفرین گفت: همه مجموعه سازمان جهاد کشاورزی باید برای تحقق اهداف تبیین شده از طرف مقام معظم رهبری تلاش کنند.

برخوری با اشاره به قدمت 50 ساله سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان و خدمات ماندگار آن در منطقه افزود: سازمان جهاد کشاورزی طی این 50 سال قدمت، خدمات زیادی به منطقه ارائه کرده و اقتصاد و اشتغال منطقه وابسته به کشاورزی می باشد اما سازمان جهاد کشاورزی مظلوم واقع شده به نحوی که با ارائه خدمات رایگان و بی منت، همچنان مورد بی مهری قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سیستم های نوین آبیاری در جنوب کرمان بالاتر از میانگین کشوری

اجرای سیستم های نوین آبیاری در جنوب کرمان بالاتر از میانگین کشوری