مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 10:522022-03-27اقتصادي

علمی که در معیشت مردم اثرگذار نباشد اهمیتی ندارد


انباشت عظیم علم را داریم که باید از این انباشت علمی استفاده کنیم و تجاری سازی صورت بگیرد؛ علمی که در معیشت مردم اثرگذار نباشد اهمیتی ندارد.

- ایسنا/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: انباشت عظیم علم را داریم که باید از این انباشت علمی استفاده کنیم و تجاری سازی صورت بگیرد؛ علمی که در معیشت مردم اثرگذار نباشد اهمیتی ندارد.

محمدرضا پورابراهیمی در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمان در قرارگاه نورزی ناجا با اشاره به اینکه اقدامات دولت سیزدهم در نیمه دوم سال 1400 اتفاقاتی را رقم زد و موجب پیش بینی هایی شده، اظهار کرد: این پیش بینی ها مربوط به داخل کشور نیست و هم بانک جهانی و هم صندوق بین المللی پول رشد اقتصاد ایران را در سال جدید پیش بینی کرده اند.

وی افزود: عملکرد هشت ساله دولت تدبیر و امید در برخی از سال ها مثبت و بعضی سال ها منفی بوده (که اعداد منفی سنگینی داشته ایم) و مجموع عملکرد متوسط نشان می دهد تقریبا نرخ رشد اقتصادی صفر بوده در حالی که هدفگذاری ما در اقتصاد نرخ رشد هشت درصد بوده است.

پورابراهیمی تصریح کرد: اقدامات دولت سیزدهم در نیمه دوم سال گذشته شروعی بود تا برنامه نرخ رشد اقتصادی را پیگیری کنیم.

ضمن اینکه هیچ چیز در کشور ایجاد رفاه نمی کند مگر تولید؛ و هر تولید کالا و خدمتی در هر جای ایران صورت بگیرد، ارزش آن مبنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علمی که در معیشت مردم اثرگذار نباشد اهمیتی ندارد

علمی که در معیشت مردم اثرگذار نباشد اهمیتی ندارد