مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 10:522022-03-27اجتماعي

عید دیدنی از دانش آموزان به سبک معلم بابلی


 یک معلم پایه ششم در روستای «ناریوران» بخش بندپی شرقی شهرستان بابل بعد از 2 سال وقفه به علت محدودیت های کرونایی، امسال در اقدامی مبتکرانه، برای عید دیدنی به خانه تک تک شاگردانش رفت.

- ایسنا/مازندران  یک معلم پایه ششم در روستای ناریوران بخش بندپی شرقی شهرستان بابل بعد از 2 سال وقفه به علت محدودیت های کرونایی، امسال در اقدامی مبتکرانه، برای عید دیدنی به خانه تک تک شاگردانش رفت.

روح الله فیروزجاییان، که سال 1397 این سنت را خود ابداع و اکنون مجددا پس از کاهش شیوع کرونا آن را احیا کرده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: منظور از این دیدارها، احیا و اشاعه فرهنگ غنی و با برکت صله رحم به عنوان یکی از آداب و کارکردهای اصلی عید باستانی نوروز است.

فیروزجاییان که در این دید و بازدیدها شاگردانش وی را همراهی می کردند گفت: حضور در میان نوجوانان به تقویت ارتباط بین مدرسه و خانه به عنوان عاملی مهم در بالندگی پرورشی و آموزشی دانش آموزان منجر خواهد شد.

این آموزگار جوان همچنین افزود: بنظر من معلم موفق کسی است که دانش آموز دوستش داشته باشد و من هم به جهت برقراری روابط دوستانه علاوه بر تدریس مواد آموزشی با اجرای طرح های فوق برنامه برای دست یابی به این مهم تلاش می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید دیدنی از دانش آموزان به سبک معلم بابلی

عید دیدنی از دانش آموزان به سبک معلم بابلی