مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 10:472022-03-27اقتصادي

کشف 177 هزار قلم انواع قاشق چنگال قاچاق در تهران


جانشین پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 177236 هزار قلم قاشق و چنگال خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق شده را 50 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

- گفت: در پی اقدامات پیش دستانه کسب اطلاع گردید افرادی در محدوده باقرشهر با استفاده از مدارک گمرکی تکراری اقدام به قاچاق و دپوی لوازم آشپزخانه (قاشق و چنگال) می کنند که موضوع در دستور کار عملیاتی قرار گرفت.

وی افزود: طی 48 ساعت گذشته محل در رصد اطلاعاتی و عملیاتی نامحسوس واقع شد که در نهایت با هماهنگی قضایی و انتظامی، مأمورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در عملیاتی از محل موصوف بازدید که ضمن بازرسی از خودروها و محوطه انبار مشاهده شد مقادیری انبوهی شامل 177236 قلم انواع قاشق و چنگال خارجی در انبار موجود است.

محمودیان بیان داشت: در بررسی اولیه مشخص شد اسناد ارائه شده با کالاهای موجود مطابقت نداشته و مالک کالاها نیز در محل حاضر نشد.

در ادامه تحقیقات و بررسی محتویات کارتن ها مشخص شد مارک درج شده بر روی کارتن ها با محتویات داخل آن ها مطابقت ندارد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی در جهت شناسایی انبار دوم و مالک اصلی کالاها کماکان توسط کاراگاهان این پلیس ادامه دارد، افزود: با هماهنگی صورت گرفته تمامی کالاها به همراه متهمین به این پلیس من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 177 هزار قلم انواع قاشق چنگال قاچاق در تهران

کشف 177 هزار قلم انواع قاشق چنگال قاچاق در تهران