مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 10:132022-03-27سياسي

بیکاری یکی از مشکلات عمده در ورزقان است


فرماندار ورزقان با بیان اینکه بیکاری یکی از مشکلات عمده در ورزقان است، گفت: معادن غنی و سرشار مس و طلای شهرستان باید در توسعه ی این منطقه و رفع مشکل بیکاری که ریشه بسیاری از آسیب ها و معضلات اجتماعی است، - نقش ایفا کنند.

مهدی نعمتی در نشست هم اندیشی با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در خصوص مسائل و مشکلات ورزقان که با حضور نماینده مردم در مجلس و اعضای شورای تأمین شهرستان برگزار شد، با اشاره به اجرای پروژه بزرگراه خواجه-ورزقان-خاروانا-نوردوز با تأمین مالی مجتمع مس سونگون، خواستار تکمیل این پروژه و اجرای پروژه های عمرانی تعهد شده از سوی شرکت ملی صنایع مس ایران شد.

وی با اشاره به مطالبات مردم شهرستان مبنی بر بهره مندی از نعمت مس سونگون در عمران و آبادانی منطقه، بر استیفاء حقوق قانونی مردم منطقه از این شرکت تأکید کرد و افزود: ورزقان در برخورداری از راه های روستایی آسفالته 20 درصد از میانگین استانی پایین تر است؛ بنابراین به عنوان مرکز شهرستان فاقد سیستم و تصفیه خانه فاضلاب است و مردم عمده روستاهای واقع در اطراف مجتمع مس سونگون این شهرستان با مشکل آب شرب و پوشش اینترنت همراه مواجه اند.

فرماندار ورزقان، توجه شرکت ملی صنایع مس ایران برای تکمیل زیرساخت های منطقه را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: مطابق تبصره چهار ماده 43 قانون بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری یکی از مشکلات عمده در ورزقان است

بیکاری یکی از مشکلات عمده در ورزقان است