مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 09:372022-03-27اقتصادي

افسارگسیختگی بازار اردستان در حال ترمیم است


سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان اردستان گفت: وضعیت افسارگسیخته بودن بازار طی سال های گذشته باعث ایجاد نارضایتی های بسیار زیادی در میان مردم شده که با تلاش همکاران ما این وضعیت در حال ترمیم است.

- اسحاق شفیعی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حالی که در روزهای عادی و قبل از شروع تعطیلات نوروزی و ورود گردشگران و مسافران به این شهرستان میانگین مصرف گوشت مرغ حدود 2 تن در روز بود، با آغاز سفرهای نوروزی مصرف آن به بیش از 5 تن رسید.

وی در خصوص کمبود مرغ گرم در شهرستان اردستان که باعث گلایه شهروندان شده است، افزود: توزیع مرغ در هر شهرستانی بر اساس سرانه جمعیت توزیع می شود و افزایش تقاضای خرید در بین مردم محلی برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در روزهای اخیر، همزمانی آن با ورود گردشگران و مسافران نوروزی و افزایش تفاضا برای خرید گوشت گرم مرغ دلیل اصلی رشد سرانه خرید مرغ در اردستان است.

سرپرست جهاد کشاورزی اردستان، تصریح کرد: با مساعدت جهاد کشاورزی استان و در راستای جبران کمبود مرغ گرم در شهرستان در دو هفته گذشته حدود 41 تن مرغ منجمد با قیمت 20 هزار تومان در سطح شهرستان توزیع شده است و همچنان ادامه دارد.

شفیعی با بیان اینکه با رایزنی های انجام شده و افزایش سهمیه مرغ گرم به شهرستان از امروز مشکل کمبود برطرف شده است، گفت: اکنون مرغ گرم در شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افسارگسیختگی بازار اردستان در حال ترمیم است

افسارگسیختگی بازار اردستان در حال ترمیم است