مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 09:322022-03-27اقتصادي

اداره کشور بدون استقراض از بانک مرکزی، نقطه قوت سال 1400 بود


رییس جمهور بدون اینکه ریالی از بانک مرکزی از مرداد 1400 تا کنون استقراض کرده باشد کشور را اداره کرد که از مهم ترین نقاط قوت بود.

- ایسنا/اصفهان یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: رییس جمهور بدون اینکه ریالی از بانک مرکزی از مرداد 1400 تا کنون استقراض کرده باشد کشور را اداره کرد که از مهم ترین نقاط قوت بود.

احمد سالک در گفت وگو با ایسنا درباره مهم ترین نقاط ضعف و قوت سال 1400، اظهار کرد: نخستین نقطه قوت سال 1400 انتخابات ریاست جمهوری بود که بعد از 32 سال ریل گذاری که در این بخش انجام شد سرانجام شخصیتی بر این مسند نشست که امیدها و توقعات از او بالا است و در طول این مدت دولت، سیزدهم گام های مثبتی برداشته و اقدامات خوبی را نیز انجام داده است هر چند ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد و هیچ کاری بی عیب و نقص نمی شود.

وی افزود: رییس جمهور بدون اینکه ریالی از بانک مرکزی از مرداد 1400 تا کنون استقراض کرده باشد کشور را اداره کرد که از مهم ترین نقاط قوت بود.

همچنین کنترل قیمت ارز، راه اندازی مجدد کارخانه هایی که گرفتار بروکراسی اداری و بانک ها شده بودند و تعیین حاشیه دقیق رودخانه ها با اقدامات قانونی از دیگر نقاط قوت سال 1400 بود.

نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس، گفت: اما یکی از نقاط ضعف، انتخاب نادرست برخی مدیران در برخی از مسندها بود که شایستگی لازم را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره کشور بدون استقراض از بانک مرکزی، نقطه قوت سال 1400 بود

اداره کشور بدون استقراض از بانک مرکزی، نقطه قوت سال 1400 بود