مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 09:122022-03-27اقتصادي

دانشگاه ها و پارک علم و فناوری از کسب و کارهای نوپا حمایت کنند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان حمایت دانشگاه ها و پارک علم و فناوری از کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان را الزامی خواند و گفت: حمایت این مجموعه ها برای رشد و ورود کسب و کار های نوپا ضروری است.

- ایسنا/همدان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان حمایت دانشگاه ها و پارک علم و فناوری از کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان را الزامی خواند و گفت: حمایت این مجموعه ها برای رشد و ورود کسب و کار های نوپا ضروری است.

احمد شانیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دانشگاه ها و مجموعه پارک علم و فناوری با تسریع در روند اجرایی کردن ایده های خلاقانه و نوآورانه علاوه بر تولید و اشتغال زایی، تقویت روحیه خودباوری و خوداتکایی جامعه را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اقتصاد دانش بنیان پایه و اساس تحقق اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: توجه ویژه در بکار گیری دانش و فناوری های برتر در تولید، خدمات و ارتباط قوی حوزه صنعت و دانشگاه منجر به تحقق تولید اشتغال آفرین با ارزش افزوده بالا خواهد شد.

شانیان خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان، کارآفرینان، صنعتگران، معدن کاران، شرکت های دانش بنیان، اصناف، تشکل های بخش خصوصی و انجمن های مرتبط با صنعت، معدن، تولید و تجارت با پیروی از منویات مقام معظم رهبری با همدلی و همیاری برای تحقق شعار سال تلاش خواهند کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها و پارک علم و فناوری از کسب و کارهای نوپا حمایت کنند

دانشگاه ها و پارک علم و فناوری از کسب و کارهای نوپا حمایت کنند