مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 08:572022-03-27دانش

افزایش 200 درصدی رویدادهای برگزارشده در زیست بوم فناوری دانشگاه آزاد


مدیرکل سراهای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از افزایش 200 درصدی تعداد رویدادهای فناورانه برگزارشده در زیست بوم فناوری این دانشگاه خبر داد.

- مدیرکل سراهای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از افزایش 200 درصدی تعداد رویدادهای فناورانه برگزارشده در زیست بوم فناوری این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر قباد بهزادی پور با اشاره به اهمیت توانمندسازی افراد و نیروهای فناور در جهت اشتغال دانش بنیان، گفت: رویدادهای فناورانه یکی از روش های تاثیرگذار برای ایجاد و استقرار تیم ها در مراکز رشد به صورت هسته و واحد فناور و همچنین آموزش و توانمندسازی فناوران است.

وی افزود: خروجی رویدادهای فناورانه در مراکز رشد، زمینه توانمندسازی هسته ها و واحدهای فناور و ایجاد شرکت های دانش بنیان و اشتغال دانشجویان را فراهم می کند.

در این راستا رویدادهایی که خروجی آنها به یک قرارداد مالی یا جذب هسته فناور در مراکز رشد منجر شوند، از امتیاز تشویقی در سطح بندی برخوردار خواهند شد.

مدیرکل سراهای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در سال 1399 در مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی 606 رویداد فناورانه برگزار شد که این تعداد در سال 1400 به 1837 رسید، گفت: رویدادهای فناورانه در 10 بخش و با اهداف متفاوت در مراکز رشد برگزار می شود که عبارت از دوره های آموزشی(472 مورد)، وبینا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 200 درصدی رویدادهای برگزارشده در زیست بوم فناوری دانشگاه آزاد

افزایش 200 درصدی رویدادهای برگزارشده در زیست بوم فناوری دانشگاه آزاد