مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 08:372022-03-27حوادث

تشدید برخورد با تخلف سرعت و سبقت در ایام نوروز


برخورد با تخلفات حادثه ساز در دستور کار ویژه پلیس راهور فاتب قرار گرفته و پلیس راهور به صورت قاطعانه با این تخلفات برخورد خواهد کرد.

- ، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور گفت: با توجه به اینکه بیشترین عامل تصادفات سنگین در خیابان ها و معابر بزرگراهی، رانندگی تهاجمی (سرعت، لایی کشی، حرکات مارپیچ و …) است پلیس راهور تهران بزرگ طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز سرعت و سبقت را در دستور کار ویژه خود قرار داده است.

وی افزود: طرح برخورد با این تخلف توسط تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در سطح شهر تهران در حال انجام می باشد و با مرتکبین تخلفات طبق قانون برخورد خواهد شد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور فاتب ادامه داد: با توجه به احتمال افزایش سرعت ها در معابر خلوت مخصوصاً در ایام تعطیلات نوروز مقرر شد طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز که ریشه ی اصلی حوادث رانندگی می باشد در دستور کار ویژه قرار گیرد.

وی گفت: برخورد با تخلفاتی نظیر سرعت و سبقت اقدامی جهت پیشگیری از تصادفات است و کارکنان پلیس راهور تهران تمام سعی خود را برای کاهش تصادفات انجام خواهند داد.

جانشین پلیس راهور فاتب پلیس در پایان از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، در کاهش تصادفات نقش مهم خود را ایفا نمایند و از سرعت و سبقت در معابر خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید برخورد با تخلف سرعت و سبقت در ایام نوروز

تشدید برخورد با تخلف سرعت و سبقت در ایام نوروز