مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 23:572022-03-26سياسي

کار گروه های جهادی هجرت معنوی در مسیر کمال است


استاندار لرستان با اشاره به اینکه کار گروه های جهادی هجرت معنوی در مسیر کمال گرایی است، گفت: جهادگر شخصی است که فراتر از فعالیت های روزمره کار انجام می دهد.

- فرهاد زیویار در جمع گروه های جهادی دانشجویی لرستان، اظهار کرد: کار جهادی یک هجرت معنوی است یعنی انسان مانند دوران دفاع مقدس از خانواده، امکانات دنیوی و مادیات بگذرد.

وی با بیان اینکه امروز کار جوانان جهادی هجرت معنوی است و گروه های جهادی به معنای واقعی این هجرت را به منصه ظهور می گذارند، ادامه داد: یک جهادگر واقعی بعد از هجرت معنوی می بایست پا در مسیری کمال گرایانه بگذارد.

زیویار با اشاره به اینکه یک جهادگر شخصی است که فراتر از فعالیت های روزمره کار انجام می دهد، ادامه داد: مسئله اصلی امروز کشور در نامگذاری مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال مشخص است و می بایست انجام کارها به صورت مجاهدانه، فراتر از انجام معمول روزمره و در راستای همین نامگذاری صورت گیرد.

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه دانشجویان جهادی و بسیجی که از ولایت مدارترین قشر جامعه هستند امور را به شکل جهادی انجام دهند، افزود: گروه های جهادی در راستای محرومیت زدایی و کارهای جهادی در مناطق محروم وظیفه ای ندارند و هر قدمی که در این راه برداشته می شود، اجر و ثواب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار گروه های جهادی هجرت معنوی در مسیر کمال است

کار گروه های جهادی هجرت معنوی در مسیر کمال است