مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 22:572022-03-26سياسي

کاهش 25 درصدی وقوع سرقت در قرچک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، علیرضا فاتحی نژاد سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک ظهر امروز در خصوص کاهش سرقت ها در شهرستان اظهار کرد: برای پیشگیری از سرقت، مردم حتما باید توصیه های پلیس را جدی گرفته و در محافظت از اموال خود نهایت دقت را بکار گیرند تا شاهد اتفاقات ناگوار در طی سال به خصوص در این ایام ابتدایی نباشیم.

وی گفت: با برنامه ریزی انجام گرفته در پایان سال گذشته تمامی دستگاه های امنیتی و انتظامی، تیم های گشت محسوس و نامحسوس را به طور شبانه روزی در محلات فعال شدند.

رییس شورای تأمین شهرستان قرچک از کاهش 25 درصدی وقوع سرقت در نیمه اول تعطیلات نوروزی خبر داد و افزود: با تدابیر هوشمندانه و تلاش شبانه روزی پلیس، امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، سرقت 25 درصد کاهش و کشفیات پلیس نیز 10 درصد افزایش داشته است.

فاتحی نژاد بیان کرد: ارتقای رتبه فرماندهی انتظامی قرچک و ایجاد کلانتری در روستاهای پر جمعیت، جزو برنامه های جدی فرمانداری است و برای این مهم نیازمند توجه نهادهای بالادستی هستیم.

وی در پایان گفت: ضمن تقدیر از تمامی نیروهای سبزپوش ناجا که در عرصه امنیت شهرستان تلاش کردند تقدیر و تشکر می کنم، امیدواریم بتوانیم بر تداوم خدمت و برقراری نظم و امنیت بیشتر تلاش نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 25 درصدی وقوع سرقت در قرچک

کاهش 25 درصدی وقوع سرقت در قرچک