مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 22:572022-03-26پزشكي

16 بیمار کرونایی در شاهرود بستری هستند


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از کاهش شیوع کرونا در شهرستان های شاهرود و میامی خبر داد و گفت: هم اکنون فقط 16 بیمار کرونایی در بیمارستان شاهرود بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازطی یک هفته اخیر به مراکز درمانی شاهرود و میامی مراجعه کرده اند که یک سوم میزان مراجعه افراد مشکوک به کرونا در هفته قبل از آن بوده است و نشان از کاهش شیوع کرونا می دهد هر چند اعتقاد داریم که این وضعیت تثبیت شده نباید به سهل انگاری و عادی انگاری در زمینه کرونا منجر شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه 57 مورد مثبت قطعی مبتلا به کرونا در یک هفته گذشته در شاهرود و میامی ثبت شده است، تاکید داشت: در هفته منتهی به شنبه گذشته بیش از 110 نفر مورد مثبت کرونایی در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به ثبت رسیدند که در یک هفته اخیر این میزان بیش از 50 درصد کاهش یافته است.

شیبانی با بیان اینکه 12 نفر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بستری هستند، افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و واکسیناسیون به خصوص دز سوم و همچنین دانش آموزان از جمله مهمترین توصیه های ما به مردم شاهرود و میامی است.

وی با بیان اینکه 85.

6 درصد از جمعیت واجد شرایط شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود دز اول واکسن کرونای خود را دریافت کرده اند، تاکید کرد: انتظار است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 بیمار کرونایی در شاهرود بستری هستند

16 بیمار کرونایی در شاهرود بستری هستند