مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 22:122022-03-26سياسي

جریان انقلابی باید مردم را نسبت به آینده امیدوار کند


جریان انقلابی باید مردم را نسبت به گذشته خود آگاه و نسبت به آینده امیدوار کند و این مهمترین وظیفه دستگاه های فرهنگی و حاکمیتی در جمهوری اسلامی است.

- ، محمد مهدی اسماعیلی شامگاه شنبه با حضور در یادمان شهدای هویزه و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جای جای خوزستان سرشار از یادمان های دفاع مقدس است که هر کدام از آن تاریخ بزرگی را در دل و روح خودش دارد و هر فردی که در مقابل تاریخ این حماسه قدری تأمل کند قطعاً سر تعظیم فرود می آورد در مقابل عظمتی که این اماکن مقدس به واسطه حضور شهدای عالی مقام دارند.

وی افزود: در حوزه فرهنگی از ظرفیت های بزرگ دفاع مقدس به نحو شایسته استفاده نشده است؛ البته از زحماتی که برای ترویج اهمیت ایثار شهدای بزرگ اتفاق افتاده است نباید بی انصافانه رد شد بلکه در این زمینه اقداماتی انجام شده ولی هیچ تناسبی بین عظمتی که رخ داده با اتفاقات وجود ندارد.

اسماعیلی تاکید کرد: در حوزه فرهنگی بنا بر آن است که به این سرمایه های بزرگ که همان شهدا و… است، توجه ویژه کنیم و ما موظف هستیم که این کار بزرگ را با همکاری مردم انجام دهیم؛ زیرا انقلاب را مردم مدیریت و جلو بردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد افزود: شهدای هویزه در زمان جنگ تحمیلی مقاومت جانانه ای کردند اما بخشی از دلایل شهادت این شهیدان ناکارآمدی های جریان منحرف در اداره کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان انقلابی باید مردم را نسبت به آینده امیدوار کند

جریان انقلابی باید مردم را نسبت به آینده امیدوار کند