مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 21:522022-03-26سياسي

نظارت مستمر و تمام وقت بر واحدهای گردشگری در خراسان رضوی


دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: در بازرسی های مستمر و تمام وقت از واحدهای گردشگری خراسان رضوی، بیش از 300 میلیون تومان به زائران بازگردانده شد.

- سید جواد موسوی با بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس دستور استاندار خراسان رضوی که ریاست ستاد اجرایی خدمات سفر استان را بر عهده دارد، قرارگاه 24 ساعته پیگیری، نظارت و بررسی مشکلات زائران تشکیل شده و بیش از 100 نفر در مشهد و بیش از 60 نفر در دیگر شهرهای استان وظیفه بازرسی و نظارت بر واحدهای گردشگری به ویژه در حوزه اسکان زائر را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: تیم های نظارتی به صورت تمام وقت در حال بررسی و نظارت بر واحدهای خدماتی هستند؛ اما زائران در صورت وجود مشکل می توانند با شماره گیری 09629 در سطح ملی و 05137045 در سطح استانی تخلف انجام شده را گزارش کنند تا پیگیری های لازم به سرعت انجام شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‎دستی خراسان رضوی دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی تصریح کرد: در ایام نوروز پیش بینی می شد به اسکان 470 هزار نفر در هر شبانه روز احتیاج باشد که در هفته اول تعطیلات این امر تحقق یافت و با پای کار آمدن تمام دستگاه های اجرایی و اسکان اضطراری سامانه 137 شهرداری مشهد مشکل اسکان زائران رفع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت مستمر و تمام وقت بر واحدهای گردشگری در خراسان رضوی

نظارت مستمر و تمام وقت بر واحدهای گردشگری در خراسان رضوی