مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 18:322022-03-26اقتصادي

سخنگوی دولت: رکوردشکنی سفرهای نوروزی نشان از تقویت توان اقتصادی مردم دارد


آمارهای افزایش سفر دلگرم کننده است، امیدوارم روند کاهشی تلفات هم در تصادفات تداوم داشته و به صفر برسد و این تلاش ها و آمارها به گونه ای باشد که مردم شیرینی عید را بیشتر احساس کنند.

- آمارهای افزایش سفر دلگرم کننده است، امیدوارم روند کاهشی تلفات هم در تصادفات تداوم داشته و به صفر برسد و این تلاش ها و آمارها به گونه ای باشد که مردم شیرینی عید را بیشتر احساس کنند.

سخنگوی دولت گفت: رکوردشکنی فروش بلیت در سفرهای نوروزی نوید آغاز چرخه اقتصادی در حوزه های گردشگری است که نشان از بازگشت توان اقتصادی مردم دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بهادری جهرمی طی سخنانی در بازدید از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اظهار کرد: همنشینی و هماهنگی میان دستگاه ها در قالب ستاد سفر تصویر شفاف همدلی در مدیریت سفر نوروزی برای مردم است.

وی افزود: آمارهای افزایش سفر دلگرم کننده است، امیدوارم روند کاهشی تلفات هم در تصادفات تداوم داشته و به صفر برسد و این تلاش ها و آمارها به گونه ای باشد که مردم شیرینی عید را بیشتر احساس کنند.

بهادری جهرمی تاکید کرد: شور و نشاط میان مردم و امید و پویایی در جامعه دستاورد این جلسات و همکاری ها و هماهنگی ها است، اما بُعد دیگر تاثیر سفرهای نوروزی چرخه اقتصادی است که به رونق در صنعت گردشگری منجر شد و باعث رونق اقتصادی در زندگی مردم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: رکوردشکنی سفرهای نوروزی نشان از تقویت توان اقتصادی مردم دارد

سخنگوی دولت: رکوردشکنی سفرهای نوروزی نشان از تقویت توان اقتصادی مردم دارد