مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 17:522022-03-26سياسي

بسیاری از مسئولان استان همدان دیدگاه گردشگری ندارند


رییس کمیسیون خدمات شهری، زیست محیطی و بهداشت شورای اسلامی شهر همدان گفت: بسیاری از مسئولان ادعا دارند که همدان باید به قطب گردشگری تبدیل شود ولی اندیشه های آنان، - اندیشه ی گردشگری نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر نظری در حاشیه بازدید از ستاد خدمات سفر استان همدان واقع در یادمان عین القضات، گفت: بحث گردشگری در همدان، نکات بسیار زیادی دارد، در همدان متاسفانه نکته نظرها و دیدگاه هایی که لازمه گردشگری است وجود ندارد.

وی افزود: بسیاری از مسئولین ادعا دارند که همدان باید به قطب گردشگری تبدیل شود ولی اندیشه های آنان، اندیشه ی گردشگری نیست، علاوه بر آن بسیاری از اوقات این جرات و جسارت را ندارند که به صورت مبرهن اظهار نظر کنند و روشن و شفاف درباره دیدگاه خود سخن بگویند.

نظری ادامه داد: از قبل از انقلاب نیز همه ادعا داشتند که توسعه همدان باید در مسیر گردشگری باشد در این راستا قدم هایی از سوی افراد مختلفی همچون آقای مکارچی برداشته شد اما گردشگری همدان جایگاه خود را نیافت.

عضو شورای شهر همدان اضافه کرد: اگرچه اسم مسیر، گردشگری است اما حرکت ها متناسب با گردشگری نیست برای حرکت در مسیر گردشگری نیاز است که برنامه ریزی منسجم و خوبی وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از مسئولان استان همدان دیدگاه گردشگری ندارند

بسیاری از مسئولان استان همدان دیدگاه گردشگری ندارند