مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 17:272022-03-26سياسي

امکان تحصیل «نوه رزمندگان» در مدارس شاهد


مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: از دو سال گذشته نوه رزمندگان به عنوان یکی از گروه های دارای امتیاز در جدول واجدین شرایط تحصیل در مدارس شاهد قرار داده شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا رزاقی امروز در نشست با مدیرکل و شورای معاونان آموزش و پرورش استان بوشهر، اظهار کرد: حضرت امام خمینی با صدور فرمان تاریخی در سال 65برای رسیدگی به تحصیل فرزندان شهدا و ایثارگران، را رقم زدند.

با این پیام تاریخی که با نگاه به آینده فرزندان یادگاران ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت بود، یک جریان مهم، ارزشی، انقلابی و اثر گذار در حوزه مأموریت آموزش و پرورش و پاسداری از هشت سال دفاع مقدس پایه گذاری کردند.

وی با بیان اینکه سخن گفتن پیرامون مدارس شاهد از مصادیق جهاد تبیین است، گفت: خاستگاه مدارس شاهد، آینده نگری با رویکرد انقلابی و ارزشی است.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: مأموریت اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش و مدارس شاهد، ارتقای کیفیت تحصیلی دانش آموزان این مدارس در مسیر استمرار جریان انقلابی و ارزشی تعریف شده است و نقش مدارس در این میان بسیار محوری و شتابدهنده خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تحصیل «نوه رزمندگان» در مدارس شاهد

امکان تحصیل «نوه رزمندگان» در مدارس شاهد