مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 14:522022-03-26سياسي

تقویت جریان انقلابی برای مقابله با دشمنان ضروری است


فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر تقویت جریان عظیم نیروی انقلاب، گفت: تربیت نیروهای مخلص و انقلابی سبب شده که هیچ قدرتی توان مقابله با جمهوری اسلامی را نداشته باشد.

- ، سردار محمد عبدالله پور بعد از ظهر شنبه در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم در حسینیه شهدای گمنام سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه خون شهدا ضامن اقتدار و امنیت کشور است، گفت: برکات و ثمرات انقلاب ثمره خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه یکی از ثمرات جهاد شهادت در راه خدا و اسلام است، بیان کرد: شهدای مدافع حرم در ایجاد امنیت و آرامش در جامعه نقش مهمی داشتند و با ایمان و اخلاص و از خود گذشتگی با دشمنان دین خدا مبارزه کردند.

وی با اشاره به نقش شهدای مدافع حرم در تربیت جوانان انقلابی و دینی، گفت: مسئولان و نهادهای متولی باید با الگو قرار دادن سیره شهدا جوانان انقلابی و دینی را برای کشور تربیت کنند.

سردار عبدالله پور تاکید کرد: اخلاق همراه با تقویت روحیه انقلابی و دینی و حرکت جهادی و میل به جهاد در راه خدا، ماندگار می شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر تقویت جریان عظیم نیروی انقلاب، تصریح کرد: تربیت نیروهای مخلص و انقلابی باعث می شود که هیچ قدرتی توان مقابله با جمهوری اسلامی را نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت جریان انقلابی برای مقابله با دشمنان ضروری است

تقویت جریان انقلابی برای مقابله با دشمنان ضروری است