مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 14:422022-03-26اقتصادي

64هزار مسافر نوروزی از دامغان بازدید کردند


معاون استاندار سمنان با بیان اینکه 64 هزار مسافر نوروزی از دامغان بازدید کردند، گفت: این میزان مسافر یک سوم کل گردشگران نوروزی استان را شامل می شود.

- ، محمد حمیدی ظهر در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان دامغان به میزبانی فرمانداری، با بیان اینکه مجموعاً در هفت روز اول تعطیلات نوروزی، قریب به 38 هزار نفر در دامغان اسکان یافتند، بیان کرد: تا به امروز میزان 28 درصد از آمار اسکان مسافران در استان به شهرستان دامغان اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه دامغان دارای ظرفیت های بالقوه فراوانی در حوزه های مختلف تاریخی، گردشگری و تفریحی است، افزود: از فرصت طلایی ایام نوروز، برای شناساندن هرچه بیشتر پتانسیل های فرهنگی، تاریخی و گردشگری شهرستان ها استفاده کرد.

معاون عمرانی استاتدار سمنان بیان کزد: آمار خوبی از میزان بازدیدکنندگان آثار تاریخی و گردشگری در شهرستان دامغان داریم که مجموعاً تابه این لحظه، 64 هزار نفر معادل 33 درصد بازدیدکنندگان کل استان، از آثار تاریخی شهرستان دامغان، بازدید کردند.

حمیدی افزود: برپایی هرروزه جشنواره های بومی، محلی و آیینی در دامغان یکی دیگر از اقدامات مفید و مؤثر در معرفی ظرفیت ها و قابلیت های بالقوه در سطح این شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

64هزار مسافر نوروزی از دامغان بازدید کردند

64هزار مسافر نوروزی از دامغان بازدید کردند