مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 14:372022-03-26اجتماعي

از تعمیر رایگان ویلچر زائران تا واگذاری پلاک طلایی ها به صورت امانی


مسئول واحد خدمات سالمندان حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) گفت: با توجه به حضور چشمگیر زائران قبل از آغاز نوروز 1401، علاوه بر جا به جایی زائران با استفاده از ویلچر در داخل حرم، - ابراهیم صابری مسئول واحد خدمات سالمندان حرم بانوی کرامت در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به خدمات ارائه شده به زائرین در ایام نوروز 1401 اظهار داشت: با توجه به حضور چشمگیر زائرین از اقصی نقاط ایران و دیگر کشورها در نورز 1401 در راستای رفاه زائرین، خدمات مختلفی از سوی این اداره به سالمندان و زائرینی که به صندلی چرخدار احتیاج دارند ارائه می شود.

وی افزود: 5 شعبه مختلف در کنار درب 17، کنار درب 24، جنب هتل بین المللی قم، میدان آستانه جنب دفتر ساختمان کریمه و در پارکینگ شرقی  به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به زائرین بانوی کرامت می باشند.

مسئول واحد خدمات سالمندان حرم مطهر بانوی کرامت  خاطر نشان کرد: 12 نیروی ثابت و تعداد زیادی هم نیروی ویلچر گردان چرخشی در شیفت های مختلف در شعب پنج گانه به زائران خدمات ارائه می دهند که هر شعبه بین 30 الی 50 ویلچر موجودی دارد و مجموعا حدود 200 ویلچر در تمامی شعبات وجود دارد.

صابری تاکید کرد: با توجه به حضور چشمگیر زائران قبل از آغاز نوروز 1401، این طرح از 26 اسفند ماه 1400 آغاز شده و تا 14 فروردین 1401 به صورت شبانه روزی ادامه خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تعمیر رایگان ویلچر زائران تا واگذاری پلاک طلایی ها به صورت امانی

از تعمیر رایگان ویلچر زائران تا واگذاری پلاک طلایی ها به صورت امانی