مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 14:372022-03-26سياسي

طرح آبرسانی شهر کرمانشاه نیازمند بازنگری است


معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به تغییرات جمعیتی شهر کرمانشاه، گفت: طرح آبرسانی شهر کرمانشاه نیازمند بازنگری است.

- ، منوچهر فخری ظهر شنبه در نشست قرارگاه عملیاتی برای تأمین آب شرب شهر کرمانشاه در سال 1401 که با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری کرمانشاه و دیگر مدیران عضو برگزار شد، اظهار کرد: از زمان تدوین طرح آبرسانی شهر کرمانشاه بیش از 10 سال گذشته و با توجه به تغییرات جمعیتی این طرح نیازمند بازنگری بر اساس وضعیت کنونی شهر کرمانشاه است.

وی افزود: تأمین آب شرب مورد نیاز شهروندان کرمانشاهی یکی از اولویت های اصلی مدیریت ارشد در استان کرمانشاه است و طی ماه های اخیر با تلاش های صورت گرفته عملیات مهم رفع نقص خط انتقال آب شرب سد گاوشان به شهر کرمانشاه با موفقیت انجام شد.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: در تداوم این عملیات و با تاکید ویژه استاندار کرمانشاه اجرای فاز اول طرح اضطراری تصفیه خانه غدیر در دستور کار قرار دارد و مقرر شد شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه برنامه اجرایی آن را هفته آینده ارائه دهد.

فخری بیان کرد: برنامه بعدی در فرایند تکمیل طرح آبرسانی به شهر کرمانشاه به اجرای خطوط بین مخازن و اصلاح شبکه در شهر کرمانشاه اختصاص دارد که با اجرای آنها می توان از ظرفیت خط انتقال سد گاوشان به شکل گسترده تری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آبرسانی شهر کرمانشاه نیازمند بازنگری است

طرح آبرسانی شهر کرمانشاه نیازمند بازنگری است