مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 14:072022-03-26اجتماعي

اسکان بیش از 5000 زائر در ورزشگاه امام رضا(ع)


معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی از میزبانی کریمانه بیش از 5000 زائر در قالب طرح نوروزی «دار الکرامه» خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی از میزبانی کریمانه بیش از 5000 زائر در قالب طرح نوروزی دار الکرامه خبر داد.

جعفر رییسیان زاده در خصوص نحوه خدمت رسانی در مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت: طرح حمایتی دار الکرامه ویژه ایام نوروز امسال با هدف تامین سرپناه و اسکان زائران سرگردان پیرامون حرم مطهر حضرت رضا(ع) از آغاز سال نو در دست اجرا است و در همین راستا تیم های خادمیاران رضوی از زمان غروب آفتاب تا نزدیک نماز صبح به شناسایی، راهنمایی و پذیرش اولیه زائران مشغول هستند.

وی افزود: این زائران با دریافت نشانی تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی، ضمن اسکان سه روزه از خدمات متنوعی از جمله دو وعده پذیرایی صبحانه و شام، ویژه برنامه های فرهنگی شامل جنگ خانوادگی، اقامه نماز جماعت، سخنرانی کارشناسان مذهبی، مسابقات ورزشی، سرویس بهداشتی، استحمام و.

بهره مند می شوند.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی با اشاره به ظرفیت پذیرش روزانه یک هزار نفر از زائران نوروزی در این اقامتگاه موقت بیان کرد: در مدت 5 روز از آغاز این طرح، میزبان بیش از 5000 نفر از زائران عزیز بودیم و طی این مدت به دلیل شرایط ویژه و تقاضای برخی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان بیش از 5000 زائر در ورزشگاه امام رضا(ع)

اسکان بیش از 5000 زائر در ورزشگاه امام رضا(ع)