مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 13:572022-03-26بين الملل

مدودف شرایط استفاده احتمالی روسیه از سلاح هسته ای را برشمرد


دیمیتری مدودف، معاون رییس شورای امنیت ملی روسیه گفت: هیچ کس خواهان هیچ جنگی نیست، به خصوص جنگ هسته ای، که تهدیدی برای موجودیت تمدن بشری است.

- دیمیتری مدودف، معاون رییس شورای امنیت ملی روسیه گفت: هیچ کس خواهان هیچ جنگی نیست، به خصوص جنگ هسته ای، که تهدیدی برای موجودیت تمدن بشری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیمیتری مدودف، به اسپوتنیک گفت که تهدید یک درگیری هسته ای همیشه وجود دارد، حتی زمانی که هیچ کس خواهان جنگ نیست، بنابراین لازم است یک سیاست مسئولانه اجرا شود.

او در پاسخ به این سوال که احتمال درگیری هسته ای یا جنگ بین روسیه و ناتو وجود دارد، گفت: به این معنا، آن دسته از تحلیلگرانی که شاید تا حدودی بدبینانه می گویند، توسعه سلاح های هسته ای مانع از وقوع درگیری های زیاد در قرون 20 و 21 بوده، درست می گویند.

این یک حقیقت است.

در واقع این امر محقق شده است.

مدودف افزود: بنابراین واضح است که تهدید همیشه وجود دارد.

او تاکید کرد: تسلیحات هسته ای ناتو به سمت تأسیسات در خاک روسیه و همچنین کلاهک های روسیه به سمت اهدافی در اروپا و آمریکا هدف گرفته اند.

بنابراین باید یک سیاست مسئولانه را دنبال کرد.

مدودف خاطرنشان کرد که بحران کنونی بدتر از دوران جنگ سرد است، زیرا در آن زمان همتایان روسیه تلاش نمی کردند که وضعیت را به نقطه جوش برسانند، آنها صنایع، ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدودف شرایط استفاده احتمالی روسیه از سلاح هسته ای را برشمرد

مدودف شرایط استفاده احتمالی روسیه از سلاح هسته ای را برشمرد