مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 13:472022-03-26سياسي

دادستان به منع تعقیب حسین دهباشی اعتراض کرده است


عباس سلیمی نمین در پیگیری اتهام حسین دهباشی، مستندساز می گوید که حسب اطلاع، دادستان نسبت به قرار منع تعقیب صادر شده اعتراض داشته و به همین دلیل پرونده را به دادگاه ارجاع داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهمن ماه 1400، بیت امام راحل از حسین دهباشی مستندساز به دلیل انتشار توییتی حاوی یک اتهام درباره علت رحلت یادگار امام مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد خمینی شکایت قضایی کرد.

چندی بعد، عباس سلیمی نمین مدعی شد که برای حسین دهباشی قرار منع تعقیب صادر شده است و گفت که این حکم با تعجب برخی از علاقمندان امام(ره) و محققان تاریخی روبرو شده است.

نامه مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران به رییس قوه قضاییه سلیمی نمین در بخشی از نامه خود به حجت الاسلام اژه ای تاکید کرده بود که قرائن گواه بر آن دارد که مشتکی عنه (حسین دهباشی) به بهانه اینکه شاکی وی را مجهول المکان معرفی کرده، به دادسرا احضار نشده، حال آن که نشانی وی براحتی با استعلام از مراجع ذی ربط، برای بازپرس محترم دستیافتنی بود! حضور مشتکی عنه در شعبه رسیدگی کننده قطعا کمکی موثر به روشن شدن پرونده و قابلیت انتساب جرم به وی بود، زیرا در پاسخ به سوال بازپرس، مجبور بود که مراد و منظور خود را از مرگ یادگار حضرت امام (مرحوم سید احمد) ناشی از مصرف بی رویه ، روشن سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان به منع تعقیب حسین دهباشی اعتراض کرده است

دادستان به منع تعقیب حسین دهباشی اعتراض کرده است