مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 13:372022-03-26اجتماعي

اعتکاف علمی 154 دانش آموز متوسطه در رودان


طرح اعتکاف علمی 10 روزه دانش آموزان پایه های یازدهم و دوازدهم متوسطه به منظور آمادگی جهت شرکت در آزمون سراسری در رودان از ابتدای سال نو آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، از ابتدای سال 1401 طرح اعتکاف علمی 10روزه دانش آموزان پایه های یازدهم و دوازدهم با هدف آمادگی و کسب موفقیت در آزمون سراسری با حضور 154 دانش آموز در قرائت خانه آموزشگاه های یاران مهدی (عج) و علامه امینی ویژه پسران ، عترت و مکتب الزهرا ویژه دختران آغاز شده است.

عبدالرضا سالاری فرماندار رودان صبح امروز در حاشیه  بازدید از این طرح با قدردانی از مسئولین در اجرای این طرح علمی اظهار داشت: کمک به گسترش فرهنگ مطالعه درسی برای دانش آموزانی که آزمون سراسری را در پیش دارند علاوه بر اینکه سبب تقویت یادگیری و آمادگی بیشتر برای کنکور می شود می تواند به بالا بردن سطح علمی دانش آموزان منجر شود.

وی ایجاد محیط آرام و مجهز به منظور مطالعه و یادگیری مفهومی را لازمه موفقیت و پیشرفت علمی عنوان کرد و گفت: کتابخانه و قرائت خانه ها در مدارس به عنوان محیط های یادگیری و ابزاری برای تشویق و پشتیبانی از یادگیری دانش آموزان، معلمان و جامعه آموزشی هستند که با دسترسی به منابع مطالعاتی بستر تولید علم را فراهم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتکاف علمی 154 دانش آموز متوسطه در رودان

اعتکاف علمی 154 دانش آموز متوسطه در رودان