مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 13:222022-03-26اقتصادي

اجرای نظارت سیستمی بر بازار مازندران در آینده نزدیک


استاندار مازندران در بازدید از میدان مرکزی میوه و تره بار ساری از اجرای نظارت سیستمی بر بازار استان و اطلاع رسانی این موضوع در آینده نزدیک خبر داد.

- سید محمود حسینی پور، در این بازدید با بررسی روند قیمت گذاری ها در میدان میوه و تره بار خاطرنشان کرد: متاسفانه در روند قیمت گذاری ها گاهی دخالت هایی صورت می گیرد که در این زمینه تذکرات لازم داده و مقرر شد تا تعزیرات حکومتی نظارت بیشتری بر روند کار میادین میوه و تره بار داشته باشد.

حسینی پور، مبداء اصلی قیمت گذاری بر میوه و تره بار را میادین آن دانست و با بیان اینکه می توان با تدقیق و توجه بیشتر به غرفه داران شرایط مطلوب تری ایجاد کرد تا مردم از محصولات بهره مند شوند، گفت: در آینده نزدیک شاهد اجرای نظارت سیستمی بر بازار خواهیم بود و این مهم به شکل درست و وسیع اطلاع رسانی خواهد شد.

نماینده عالی دولت در مازندران، از تعیین تکلیف و مشخص شدن انتقال میدان میوه و تره بار مرکزی ساری خبر داد و گفت: میدان جدید میوه و تره بار در دست بررسی است چرا که مکان فعلی، مشکلات و بار ترافیکی سنگینی را برای مردم شهر بوجود آورده است.

وی شهرداری ساری را عهده دار بخشی از میادین عرضه تره و بار معرفی کرد و با بیان اینکه مجموعه جهاد کشاورزی در سطح استان حدود 80 واحد توزیع دارد که باید در ایام تعطیل سال نو تقوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نظارت سیستمی بر بازار مازندران در آینده نزدیک

اجرای نظارت سیستمی بر بازار مازندران در آینده نزدیک