مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 12:472022-03-26سياسي

ارتقای ایستگاه تلویزیونی «چال شاهین» بویراحمد هدف گذاری شد


مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از ارتقای ایستگاه تلویزیونی «چال شاهین» بویراحمد در سال 1401 خبر داد.

- یاسوج- مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از ارتقای ایستگاه تلویزیونی چال شاهین بویراحمد در سال 1401 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر رئوف افزود: بخش لوداب دارای دو دهستان چین و مرکزی بوده که این بخش 130 روستا و جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر دارد، اما از بسیاری از خدمات زیرساختی شامل جاده ارتباطی مناسب در روستاها، بهسازی و آسفالت و یا نمایندگی برخی از ادارات محروم است.

رئوف با بیان اینکه بعد از چهل و سه سال از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزنده ای به این منطقه شده است، بیان کرد: با توجه به پراکندگی روستاها لازم است خدمات بیشتری صورت بگیرد تا مهاجرت به شهرها کاهش یافته و از حاشینه نشینی جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه 95 درصد استان از نعمت دریافت شبکه های دیجیتال برخوردارند، گفت: این استان به واسطه صعب العبور بودن و پراکندگی جمعیت، شرایط بسیار سختی را برای سیگنال رسانی دارد، البته نقاطی به خاطر کور بودن و روستاهای زیر 10 خانوار از این نعمت برخوردار نیستند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان با بیان اینکه امروزه با توجه به ارتقا تکنولوژی و گذار از فرمت اس دی به فرمت اچ دی ، ضرورت دارد ما نسبت به راه اندازی شبکه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای ایستگاه تلویزیونی «چال شاهین» بویراحمد هدف گذاری شد

ارتقای ایستگاه تلویزیونی «چال شاهین» بویراحمد هدف گذاری شد