مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 12:272022-03-26حوادث

انهدام باند زورگیران مسلح درسیستان و بلوچستان


سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره زورگیری تلفن همراه از شهروندان در محلات حاشیه نشین وخلوت شهرستان کنارک واقع در جنوب سیستان وبلوچستان توسط افرادی ناشناس با خودرو وموتورسیکلت، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان کنارک قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با کار شبانه روزی وهدایت مستقیم فرماندهی و همچنین اقدامات فنی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، در نهایت، 6 سارق حرفه ای که به صورت باندی و مسلح به سلاح سرد دست به فعالیت مجرمانه می زدند شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در شهرستان های نیکشهر و زاهدان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبه رو شدن با ادله ومدارک چاره ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشتند و در تحقیقات تکمیلی پلیس به 17 فقره سرقت به عنف و زورگیری تلفن همراه در سطح شهرستان کنارک اقرار کردند.

سردار طاهری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی از شهروندان خواست، از تردد در مکان های تاریک و خلوت در ساعات پایانی شب به صورت انفرادی خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند زورگیران مسلح درسیستان و بلوچستان

انهدام باند زورگیران مسلح درسیستان و بلوچستان